知行

印象派,我负责写,你负责看。

重视评论,希望得到评论。
不要日我loft, 谢谢。

爱我就说,好吧。
直接告诉我,留言评论私信怼到我脸上告诉我。
我也爱你,真的。

5 Fine Frøkner - Gabrielle

Lyden av noe som slipper oss fri
让我们走的声音响起旋律
Vi har'sje penger men vi eier allting
我们没有钱 但我们拥有所有一切
Å vi trenger ikke verden, for meg og deg e verden
喔,我们不需要世界 因为我和你就是世界

Du får meg til å kjøre meg opp
你是我的活力和动力
Det e ingenting som kan kjøre meg ned
现在没有什么能让我熄灭
Du får alt til å sprenge i kok
你让一切都沸腾起来
D e ingen andre eg heller gjør det her med
从来没有一个人能让我这样甘之如饴

Du får meg til å kjøre meg opp
你是我的燃点和热情
Det e ingenting som kan kjøre meg ned
现在没有什么能让我后退
Du får alt til å sprenge i kok
你让一切都燃烧起来
D e ingen andre eg heller gjør det her med
从来没有一个人能让我这样怦然心动
  
 
  
“Si igjen.”
“Du er min drøm elsker.”

评论
热度 ( 8 )

© 知行 | Powered by LOFTER